טיפים

טיפים לתזונה בריאה יותר:
פלאפל
 
פלאפל
פעמיים בשבוע אני עובדת במרפאה בקופת חולים. המרפאה ממוקמת במרכז מסחרי קטן שיש בו פיצה, מספרה, קיוסק ודוכן פלאפל. כל המטופלים שמגיעים אלי צריכים לעבור כל פעם מחדש בשביל הריחני הזה.. לעיתים הם ממש... קרא עוד »

מיתוסים נכון או לא נכון?
 
מיתוסים נכון או לא נכון?
בחן את עצמך... 1.אם רוצים לרדת במשקל כדאי להוציא את הלחם מהתפריט 2.במסעדה פסטה ברוטב עגבניות פחות משמינה מאשר ברוטב שמנת 3.לא מומלץ לאכול בלילה כי זה משמין יותר קרא עוד »

ארוחות חג
 
ארוחות חג
חג בדרך כלל מביא עימו ארוחות רבות עתירות קלוריות. היות ומדובר בתוספת משמעותית של קלוריות , ניתן להגיע בקלות לתוספת משמעותית במשקל: בין 1.5 ל 3 ק"ג . אז מה עושים?? קרא עוד »

טיפול תזונתי בעצירות
 
טיפול תזונתי בעצירות
עצירות...תופעה שכיחה למדי. למה זה קורה? ומה זה בכלל עצירות? וכמובן - איך מטפלים (והכי טוב: מונעים) בתופעה בלי להזדקק לבית המרקחת? כל התשובות כאן... קרא עוד »

איך להגביר עירנות וריכוז
 
איך להגביר עירנות וריכוז
עם קצת תשומת לב תוכלו לשפר את אופן האכילה שלכם ואת איכות תזונתכם, ובתמורה לזכות ביותר ערנות, ריכוז, מרץ וחיוניות. הדבר יתרום להגברת היעילות והתפוקות בעבודה, אז למה לא להתחיל כבר היום?.. קרא עוד »

שוקולד - מומלץ או לא?
 
שוקולד - מומלץ או לא?
מחקר שנערך באפריל 2010 ניסה לפתור אחת ולתמיד את הסוגיה. זהו המחקר הגדול ביותר שנערך עד כה, והוא בחן את הקשר בין מחלות לב לצריכת שוקולד. קרא עוד »

ארוחות מחוץ לבית
 
ארוחות מחוץ לבית
כשאנו מתארחים היכולת שלנו להשפיע על מה ואיך מוגש האוכל - שואפת לאפס. מה שנשאר לנו לעשות הוא להתנהל נכון לפני האירוע ולבחור את המאכלים הנכונים באירוע עצמו. להלן מספר עצות שיעזרו לנו לעבור את האירוע... קרא עוד »

משקל תקין מהו
 
משקל תקין מהו
השיטה המקובלת בקרב אנשי המקצוע היא חישוב אינדקס מסת הגוף. BMI)=BODY MASS INDEX ) הנוסחא פשוטה, וכל מה שצריך עבורה הוא משקל הגוף הנוכחי והגובה במטרים: משקל הגוף חלקי ריבוע הגובה. קרא עוד »

לחם
 
לחם
זה הזמן להחזיר ללחם את כבודו האבוד. למה פריכיות כן ולחם לא? למה קרקרים משיפון כן, אבל לחם שיפון לא? לא שאני מזלזלת בפריכית, אבל לרוב היא ענייה ברכיבים תזונתיים (ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים). קרא עוד »

תזונה וצמחונות
 
תזונה וצמחונות
צמחונים מרבים באכילת ירקות, פירות, דגנים, אגוזים וקטניות, העשירים מאד בויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. אולם צמחונים, עלולים לפתח חוסרים תזונתיים של רכיבים מסוימים בשל ההימנעות במוצרים מן החי... קרא עוד »