עדי גודל סולומון דיאטנית קלינית במודיעין - שיטת 5*5*5

השיטה

     
בעיני, כל "דיאטה" באשר היא, אשר  במהלכה חשים תחושת סבל, ויתור, סגפנות או קורבנות, סופה להיכשל!  
במהלך "דיאטה" כזו  "מפנטזים" על האוכל האהוב שאיננו עוד, מתקשים לצאת לבילויים חברתיים הכוללים אכילה בחוץ ועוד.
ברוב המקרים, עצם תחושת הויתור והיעדר ההנאה מחבלים משמעותית בתהליך.
מעבר לכך, לרוב תהיה חוויה של " התנפלות" על האוכל לאחר מספר ימים או שבועות של איפוק – וכל התהליך המייגע של תסכול-דיאטה-שבירה-תסכול חוזר על עצמו.
בשיטה שלי ירידה במשקל ושינוי הרגלי אכילה משתלבים בהרמוניה וקלילות עם הנאות החיים, כבר מהיום הראשון.
 
מזה שנים אני רואה בקליניקה שלי את השפעת השינוי התזונתי על איכות החיים:
שיפור חיוניות וקלילות, דימוי ובטחון עצמי, הטבה בבדיקות הדם, תופעות כגון עצירות/ מיגרנות/נפיחות משתפרות ואף נעלמות, הכושר הגופני משתפר, ובכלל...שינויים מבורכים מתחוללים בחיים!

 
אז אם נמאס לך לנסות דיאטה חדשה – ו"לחזור לסורך" כעבור זמן קצר,
אם כבר התייאשת והרמת ידיים,
אם לא בא לך לוותר על מאכלים אהובים, מסעדות ובתי קפה,
אם מרגיש לך שמשהו "תקוע" ולא זז, לא עובד לך...
חשוב לדעת שיש דרך אחרת.
שיטה ידידותית, מותאמת אליך, פשוטה -  ומוכחת מעל עשור כיעילה!


 
למציאת המסלול המתאים לך: ליצירת קשר, ומידע נוסף, לחצו כאן
   
בשנים האחרונות פיתחתי את שיטת 555
המשלבת ידע תיאורטי, מוכח מדעית, ליצירת אורח חיים בריא יותר, וכן כלים וטכניקות ליצירת מערך פנימי תומך להעצמת התהליך והטמעתו. השיטה כוללת 5 עקרונות בשלושה תחומים שונים:

 
5 עקרונות ליצירת אורח חיים בריא: איך באמת מומלץ לאכול? כיצד לחלק את הארוחות במהלך היום? איך לבנות הרכב תזונתי מנצח בכל ארוחה? כל העקרונות הללו מועברים בצורה בהירה ומותאמת אישית. כשמבינים את הרציונל מאחורי האכילה והתזונה, מה עובד נכון עבור הגוף - קל יותר ליישם בהצלחה ובקלות את העקרונות. 
 
5 עקרונות לשינוי הרגלים אפקטיבי: בתחום ההרגלים נלמד וניישם טכניקות להטמעת הרגלים בתחום הפעילות הגופנית, האכילה מחוץ לבית, הבישול והקניות בסופר, ויצירת סביבה תומכת. ומקדמת. בכל הנושאים הללו הדגש הוא לא על הימנעות, אלא על בחירות קטנות וחכמות!

 
5 עקרונות וכלים להנעה פנימית לאורך זמן: כל השיטות שבעולם לא יחזיקו מעמד אם אין מוטיבציה, התמדה, ואפילו - כן, כן! הנאה מהתהליך. נלמד איך לייצר זאת על ידי בנייה חכמה ומרגשת של המטרה לשמה אנו בתהליך, נייצר כלים לתכנון והתארגנות, וגם להתמודדות עם אכילה רגשית (שלא צריך להבהל ממנה)