תזונת ילדים

טיפים והמלצות לתזונה בריאה יותר לילדים.
קורנפלקס
 
קורנפלקס
קורנפלקס הוא אכן מזון אהוב ופופולרי בקרב ילדים רבים. מכיוון שיש סוגים רבים, אני ממליצה לך לבחור עבור בנך את הדגנים הבריאים יותר. דגנים המכילים גם חיטה מלאה ו/או שיבולת שועל, בר קרא עוד »

ממתקים
 
ממתקים
אבל בואו נודה על האמת. לא מעט משפחות כן קונות ממתקים. לא חסרות הזדמנויות לכך: מסתובבים עם הילד בקניון וקונים לו סוכריות צבעוניות ומרהיבות. נתקלים באריזה בסופר ומחליטים להוסיף את זה לעגלה. קרא עוד »

חטיפים
 
חטיפים
חטיפים הם מזון פופולרי שילדים ומתבגרים (וגם מבוגרים!) אוהבים לאכול ולנשנש. החטיפים הללו כדוגמת ביסלי, במבה, תפוצ'יפס ועוד מכילים ברובם שומן צמחי מוקשה. שומן זה עבר תהליך כימי אשר הופך אותו למזיק, קרא עוד »

ארוחת בוקר
 
ארוחת בוקר
ארוחה מאוזנת אמורה להכיל פחמימות, חלבונים ו/או שומנים, ומנת ירק. האפשרויות הן רבות, ומומלץ לשתף את הילד בהרכב הארוחות על מנת להבטיח שיערבו לחיכו. ניתן לתכנן את הארוחות יום ואף שבוע מראש. קרא עוד »

אכילה בקיץ
 
אכילה בקיץ
בחופש מבלים הרבה בקניון. אפשרות מומלצת היא לשבת בבית קפה, שם יש מבחר של סלטים וכריכים בריאים. שימו לב למוקשים נפוצים: את הרוטב לסלט הזמינו בנפרד, וחפשו כריך קטן ולא רגיל בכריך הרגיל יש כמות פחמימה... קרא עוד »